رویدادها آرشیو خبر ها
شماره ی 10 یوونتوس را می خواهی ؟

شماره ی 10 یوونتوس را می خواهی ؟

آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی و ستاره ارزشمند باشگاه یوونتوس بعد از تمدید قرارداد با تیم یوونتوس تا سال 2017 به سوالات خبرنگاران پاسخ داد . او در این باره گفت:

" من بسیار خوشحال هستم که 4 فصل دیگر نیز با یووه تمدید کردم . ماندن در یوونتوس برای من مانند ادامه دادن یک رویا بود . زیرا یوونتوس یک تیم قوی و مهم است و مانند یک خانواده می ماند و تمدید قرارداد با یووه برای من بسیار مهم بود "

" ماندن در جمع یوونتوس و ادامه دادن با این خانواده مهم بود و من بسیار از این بابت خوشحام . و از همه هواداران یووه و مجموعه باشگاه یوونتوس تشکر می کنم "

" من همیشه رویای ادامه دادن با یووه و جلو رفتن با این تیم را داشتم . به محض ارائه پیشنهاد از یوونتوس من استقبال کردم . همه چیز در این تیم برای من زیبا بود از نخستین بازی . این باشگاهی است که می تواند من را از هر نظر راضی نگه دارد "

" از اولین بازی که در مقابل پارما برای یووه انجام دادم متوجه شدم که اینجا همه چیز خوب است و در این فوتبال می توانم پیشرفت کنم . من لحظات خوبی را در یوونتوس تجربه کردم . افتخارات خوب و مهمی را تنها در 2 سال کسب کردم و دلیلی برای جدا شدن ندیدم "

" من در این باشگاه احساس امنیت می کنم . یوونتوس برای من مانند یک خانواده است , پیشنهادهای زیادی که داشتم دلیلی برای جدایی من از خانوادم نمی شد "

این حقیقت دارد که به شماره 10 یوونتوس علاقه مند هستی ؟
" نه , نه . شماره 10 یوونتوس برای من احترام زیادی دارد زیرا می دانم که این شماره تنها یک صاحب در یوونتوس دارد و آن دل پیرو است . در حال حاضر بازیکنی است که می تواند آن شماره را بر تن کند و آن کارلیـتوس است اما با این حال شماره 10 یوونتوس برای همیشه یک صاحب خواهد داشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: